Saturday 1 November 2014

Don't Eat Pepper if you Want To Give Head




Was still minding my business online, when I came across this on a Nigerian blog and thought I should share. Its a confession of bedroom matters gone wrong. It's in English and pidgin. Lol


My husband travel for some days come back na him I make him favourite food with enough pepper the way him like am, after the eating him go baff, me don already baff ready, as him comot action start no be small,

na him start to give me head, oh girl I no know say pepper still dey him mouth, oh boy by the time the pepper enter see screaming, I begin dey dance shoki oh, oh boy I run enter bathroom wash for where even after washing the pepper still dey.. my husband dey beg say him no know say it still dey him mouth and he was too turned on to care.

Anyway na so oh the heat die I come dey find fan to take fan myself no be small.... Whew!Life and times of a married couple :)


Culled from StellaDimokoKorkus

1 comment:

Anonymous said...

Hahaha. Sounds painful, but that's funny